luni, 11 octombrie 2010

sarbatoarea castanelor Baia Mare

A trecut si sarbatoarea castanelor,cea mult asteptata de copiii mei....si nu numai.Am decis in acest an sa nu particip la expo Rivulus Dominarium,datorita tarifelor exorbitante practicate de cei de la CCIMM Maramures.Si bine am facut,deoarece restul participantilor au ramas cu un gust amar.
A fost o sarbatoare umbrita de romii lasati sa circule in voie de catre jandarmii spectatori,de boschetarii care suflau in pungi prin multime si de preturile uriase practicate.
Am cumparat doar niste capsuni agatatori de pus prin gradina si niste caciulite baietilor de la Targul de textile.
Din tot ce-a fost mi-a placut mult concertul lui Connect-r si veselia copiilor cand s-au distrat pe masinute,trenulete,etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!