joi, 23 septembrie 2010

adio forum !

Suparata,profund dezamagita si,mai presus de toate obosita psihic,va anunt pe aceasta cale pe cele care va puneti niste semne de intrebare ca eu cu mana mea am sters forumul parintilor.
Istoria lui pe scurt este : in iunie 2008 l-am creat din dorinta de a socializa cu alte mamici si de ce nu ? si tatici.
De-a lungul timpului numarul membrilor inscrisi a fost de 351 de persoane iar cel al cititorilor putintel mai mare.
Ceea ce m-a deranjat extrem de tare a fost faptul ca ''mamicile'' mele erau foarte interesate de concursurile desfasurate in cadrul forumului si total absente de la discutiile pe diverse teme.
Astefel incat,dupa indelungi si chinuitoare ore de gandire,am decis stergerea forumului pentru care dragi membrii,am muncit si m-am zbatut asa cum,poate,nimeni nu isi imagineaza.
Ramas bun,eu va doresc in continuare multe concursuri pe diverse forumuri si bafta multa in castigarea lor!

2 comentarii:

  1. Stiu ca unii te-au dezamagit,sper ca nu si eu.Eu ma trezeam dimineata sa beau cafeaua acolo cu tine pe forum si te simteam aproape de sufletul meu.
    Stiu si ce ti-a cauzat supararea si te rog sa imi spui daca am dreptate:a fost ziua de nastere a baietelului tau si nimeni de pe forum nu ti-a urat nimic,dupa ce tu te trezeai zilnic si verificai daca ai de sarbatorit pe cineva.Am dreptate?
    Oricum eu te citesc aici si urmaresc si situl Andree Cosmetic sa fiu la curent cu noutatile si raman clienta fidela si prietena.
    Merg mai departe cu tine pe forumul turistilor si oriunde vei mai merge pentru ca la asta sunt buni prietenii,sa iti fie alaturi mereu.
    Te pup si ai grija de baietii tai frumosi,Gina.

    RăspundețiȘtergere
  2. andreea, iubita iti inteleg supararea, imi cer iertare daca si eu am contribuit la decizia de a sterge forumul......dar sa stii ca mi-ai fost draga ptr ca te stiu un om corect si parerea mea despre tine ramane aceeasi ....iti doresc tot binele din lumea asta iubita , te pup si sunt lucruri mult mai importante ptr care trebuie sa continuam in aceasta viata.

    RăspundețiȘtergere

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!