luni, 3 mai 2010

mesaj pentru femei

Am primit azi un mesaj pe messenger din acelea care se dau mai departe.Eu nu prea sunt o fana a acestui stil de mass-uri,dar acesta cred ca merita atentia noastra,a celor care avem ca scop in viata cresterea si educarea copilasilor,dereticatul casei......cred ca pentru noi ar trebui sa stea putin timpul pe loc,nu de alta,dar sa avem si noi 30 de minute pentru noi :

 FEMEILOR !!!

Amintiţi-vă că un strat de praf protejează lemnul mobilelor...

O casă se transformă în cămin când poţi să scri "Te iubesc" pe praful de pe mobilă.

Eu singură munceam cel puţin 8 ore în fiecare sfârşit de săptămână pentru a lăsa totul perfect "pentru cazul că vine cineva". In final, am înţeles că "nu venea" nimeni, pentrucă toată lumea îşi trăia viaţa petrecând-o bine !!!

Acuma, dacă vine cineva, nu trebuie să explic în ce condiţii este casa : sunt mult mai interesaţi să mă asculte despre lucrurile pe care le-am făcut ca să-mi trăiesc viaţa şi să mă distrez.

Dacă nu ţi-ai dat seama...Viaţa este scurtă, petrece-o bine !

Fă curat, dacă e nevoie...

Dar ar fi mai bine să pictezi un tablou sau să scri o scrisoare, să faci o prăjitură sau un desert, să plantezi o
 sămânţă, să te gândeşti la diferenţa între "a vrea" şi "a trebui".

Fă curat, dacă e nevoie, dar nu ai mult timp...

Cu atâtea plaje pentru înotat şi munţi de escaladat, râuri de navigat, o berică de băut, muzică de ascultat, cărţi de citit, prieteni de iubit şi viaţă de trăit.

Fă curat, dacă e nevoie, dar...

Lumea de afară : cu soarele pe faţă, aerul în păr, zăpada care cade, o răpăială de ploaie...Ziua asta nu se mai întoarce...

Fă curat, dacă e nevoie, dar...

Ţine cont că bătrâneţea va sosi şi nu mai eşti ca acuma...Şi când îţi vine rândul să pleci, te vei transforma tot în praf.

Transmite-l tuturor femeilor minunate din viaţa ta...

Eu am facut-o deja !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!