vineri, 12 martie 2010

pana de idei...

Am muncit pana azi noapte la 2 si m-am trezit dimineata la 6 speriata ca este foarte tarziu.....nu mai am chef de nimic si stau cuminte in fata PC-ului fara a face practic nimic,citesc bloguri,am intrat putin pe forum,parca nu am chef sa postez....vegetez aici singurica cuc si cred ca nici nu gandesc.......
Cred ca am nevoie urgenta de o pauza,sa plec undeva pe un munte,sa ma relaxez,dar vai!...imi revin rapid si ma apuc de treaba.
Acestea fiind spuse va doresc tuturor care ma vizitati crezand ca aveti ce sa cititi,un weekend frumos!
PS:afara ninge linistit,in casa arde focul,
      sapunurile au sosit ,deci imi incerc norocul.......si muncesc!!!!.....I'm through!!!!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!