joi, 18 martie 2010

despre magazinele online

In ziua de azi toata lumea vinde cate ceva online:haine,masini,cosmetice,jucarii,mobilier,perdele......si lista continua la nesfarsit.Problema consta in faptul ca in jur de 80% din aceste asa-zise magazine sunt de fapt ilegale.
De cateva zile-ncoace caut cu disperare niste uleiuri esentiale pentru fabricarea sapunurilor........unii si altii s-au inghesuit sa-mi umple mailul cu oferte.....insa mare surpriza!!!!Ce sa vezi?Nici unul nu este capabil sa imi emita o factura fiscala!
Este adevarat ca fiecare traieste si castiga cum poate,dar nu este corect.....ca nimic pe lumea asta.
Eu prestez,platesc taxe,impozite,scot un N numar de caen-uri.........si altii vand tot ce pica.......dar nu poti sa-i tragi la raspundere.
Eu ma intreb asa:cand comanzi o haina de 300 ron de unde sti ca e de firma?daca factura nu ai,cum demonstrezi ca ai cumparat de la acel asa-zis magazin?
In fine,nu ma mai stresez,ca ma dor creierii,dar am ramas fara materia prima fiindca lumea nu-mi da facturi...........iar un domn deosebit de dragut mi-a zis ''lasa doamna,ca oricum marfa asta nu ai cum sa o schimbi,asa ca la ce-ti trebuie factura si certificat de conformitate?''

2 comentarii:

  1. Acel domn poate nu intelege ca atunci cand ai firma ai nevoie de acele facturi, altfel cum demonstrezi introducere produselor pe stoc smd. Intradevar pentru unii e mai usor sa vanda fara sa fie persoana juridica sau PFA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este.
    Bine ai venit pe blogul meu !

    RăspundețiȘtergere

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!