joi, 11 februarie 2010

m-a luat o gripa nebuna

Am disparut din cauza ca m-a lovit o gripa,sunt asemenea doamnei din imagine,cu cate-un servetel lipit de mine.
Cel mai rau este faptul ca tocmai am primit niste sortimente noi de sapunuri si degeaba-mi var nasul in ele,ca nu simtesc nimic...
Si fiindca sevetelele astea din hartie raman lipite si apoi duc o lupta pentru a mi le scoate de unde le-am introdus si anume din ale mele nari,am recurs la vechile batiste care sunt mult mai eficiente in cazul meu.
In fine,nu sunt capabila nici macar sa gandesc,deci fie-va mila si nu asteptati postari din partea mea deoarece veti fi dezamagiti.
Ma plimbacesc prin casa,nu am rabdare sa stau in pat,dar nici nu sunt capabila de nimic......cred ca am devenit un fel de sora mai mare a lui Casper......bantui,bantui....
 

Un comentariu:

  1. Pff, ce ghinion! Dar pe o asa vreme... Sanatate! Sa poti apoi sa mirosi sapunurile si sa ne povestesti si noua!

    RăspundețiȘtergere

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!