joi, 21 ianuarie 2010

paranoia sau paranormal ????

Am ajuns sa credem(multi dintre noi),ca esecurile noastre din ultimul timp se datoreaza flacarii violete,paranormalului,fortelor oculte.....
De ce sunt pensiile mici?
De ce e Vanghelie ce e?
De ce e Udrea iar ministru?
Raspuns:fiindca flacara violet actioneaza!
Exista 2 variante:ori suntem noi paranoici si ne e mai simplu sa dam vina pe ce ni se serveste;ori ne lasam prostiti de povesti de adormit copii.
Fara a fi mare pasionata a ''scrisurilor profunde'',mi-am dat si eu cu presupusul si ma gandeam cum ar fi daca alesii nostri si-ar vedea de treburile lor,fiindca tara arde si baba se piaptana.
Si ca sa fiu in ton cu moda,mi-am cautat si eu o floricica violet,sa nu cumva sa ma prinda si pe mine influentele......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!