vineri, 17 iunie 2011

Eva - 2009

Am citit pe diverse site-uri de socializare o gramada de chestii mai mult sau mai putin urate despre acest film.L-am urmarit de Diva Universal intr-o noapte de nesomn din absoluta intamplare.Este un film absolut superb ,o poveste care te inmoaie si te zapaceste.Joc actoricesc perfect.Nu stiu altii de ce-si dau cu parerea ,de fapt adevarul este ca nici pe mine nu ma intreaba nimeni ce parere am,dar mie chiar mi-a placut.Scenariul este scris dupa romanul ''Fiul risipitor'' al lui Radu Tudoran.Actori buni si frumosi,romani,americani,englezi : Maia Morgernstern,Michael Ironside,Claudiu Bleont,Amy Hayes.Povestea Evei cuprinde tristetile si fericirile unei femei,in vreme de pace si razboi,prinsa intre viata si iubire si chinuita de ambele.
M-a rascolit si mi-a placut,o coloana sonora frumoasa,costume frumoase,nota zece de la mine.
Daca reusiti sa il vedeti va astept cu impresii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!