luni, 23 mai 2011

Tu esti in toateBlogurile.ro?

Am intrat in lumea toateblogurile.ro 
prin 2008 daca memoria nu-mi joaca feste.
De atunci si pana azi am inscris cateva bloguri de shop,unul despre natura si acesta personal.
Am navigat prin alte multe bloguri,de unde am facut si cumparaturi,am citit poezii,am invatat retete de mancare,am citit articole despre afaceri,politicieni si oameni.
Acest portal iti ofera accesul la informatie,in toate aspectele ei,iti acorda sansa de a cunoaste oameni noi,din toate domeniile posibile.
Ce propuneri as avea ? Intalniri toateblogurile.ro in diverse orase din tara,astefel incat sa devina palpabili acesti prieteni virtuali cu care ma trezesc uneori dimineata sau imi petrec noptile in care nu am somn.
Si daca tot povestesc despre toateblogurile.ro,accesand linkul de mai jos,poti intra in cel mai fresh grup,unde poti citi un nou concurs :
http://www.toateblogurile.ro/grup/611 

2 comentarii:

  1. imi place ca ai pus linkul pentru toateblogurile, mie nu mi-a trecut prin cap!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici o problema,nu e tarziu nici acum.

    RăspundețiȘtergere

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!