sâmbătă, 2 octombrie 2010

telefoane de lux

Daca tot m-am apucat de topuri am zis ca neaparat trebuie amintit un gadget  care este locul intai in topul telefoanelor de lux.Este vorba despre telefonul Bellperre,o capodopera creata pe un cadru metalic solid care se personalizeaza la alegere din otel periat,argint lustruit sau aur de 18 K sau aur rose de 24 K.
Si fiindca totul se personalizeaza la acest telefon,exista 125 de texturi din piele cum ar fi pielea de vitel,crocodil sau rechin.Si deoarece doamnelor si domnilor le plac si pietrele pretioase,se poate opta si pentru 6 pietre pretioase diferite pentru decorarea telefonului Bellperre ales.
Pentru detalii suplimentare vizitati pagina web a producatorilor www.bellperre.com , de unde si eu m-am inspirat pentru aceasta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!