vineri, 22 octombrie 2010

ciorbitza de cartofi

Alegerea unui meniu pentru ai mei este deosebit de dificila,deoarece fiecare prefera altceva.Asa ca incerc sa merg pe feluri simple,pe gustul tuturor.
Eu nu dau retete,pentru ca niciodata nu mi-a placut sa fac vreun fel de mancare masurand cantitati.Eu dau doar idei,pentru cine este exact ca si mine,in vesnica pana de idei.
Deci...niste ceapa calita,morcovi cat de multi pentru ai mei baieti,niste carnita,toate calite in putin ulei si lasate apoi pe foc domol sa fiarba in apa de izvor ( cazul meu ).Intre timp mai preluam o comanda si schimbam doua replici pe messenger cu fina mea Elena care este in Danemarca ( pupicei ) si apoi curatam cartofiori....vorbesc la plural fiindca Patric este mereu pas cu pas in urma mea.Cand este destul de fiarta carnita adaugam cartofii curatati,taiati ,spalati ( nu neaparat in aceasta ordine ) si fierbem pana este gata bunatate de ciorbitza.Normal ca Patric imi da sa adaug si sare si piper si boia...si cam tot ce gaseste el pe acolo...punem si pozici si va spunem pofta mareee!!!
si adaugam smantana pentru cine prefera:


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!