luni, 20 septembrie 2010

Titanic 2

Pe modelul ''o calatorie s-a sfarsit,o alta incepe'' s-a facut Titanic 2.Nimic de comentat pana acum,daca era un film de vazut intr-o seara ploioasa poate ca nu aveam mari obiectii dar purtand numele celebrului film imi pare ca se putea face mult mai mult.
La inceput nu-mi venea sa cred,asteptam sa vad parca altceva decat silicoane,replici rasuflate si ghetari care erau parca supraputernici.....asteptam cred o POVESTE care sa duca mai departe legenda sufletelor inghitite de ocean....
Apoi m-am desteptat si mi-am aruncat ochii pe fisa tehnica : regizor,scenarist si actor este Shane Van Dyke.Ma intreb cine o fi acordat acestui domn licenta pentru utilizarea numelui Titanic?
Indiferent de raspuns,acest film este o mare greseala,eu refuz sa cred ca este considerat continuarea MARELUI TITANIC.

Un comentariu:

  1. aham am vazut filmul pe 30 11 2011 si e de kkt :|
    yeak cred ca nu o sa mai dorm noaptea si in unele faze nava 3r(virtual sailor mai mult ca sigur am si modelu pt virtual sailor) nu mia placut grafica lasa de dorit :( si ce sa mai spun de personaje una cu silicoane alta fara sutien :)) film cu buget redus(cred ca de criza) :)) O_O

    RăspundețiȘtergere

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!