marți, 14 septembrie 2010

kitul de calatorie Artistry Essentials sistem balancing

L-am testat si mi-a placut,si rar pot spune ca mi-a placut vreun produs cosmetic pentru ten,pentru ca,lucrand cu sapunuri intreaga zi,am mereu tendinta de a pune mana pe fata si pe gat.Neputandu-ma limpezi la fiecare 5 minutele,ajung sa fac niste bubitze mici de care greu reusesc sa scap

Dar sa nu ma-ntind la vorba,sa va spun despre sistemul balancing ,o formul pentru un ten mixt spre gras,100% non-grasa,contribuie la nivelul de hidratare si sebum la suprafata pielii.Sunt trei produse,un demachiant,o lotiune tonica si o lotiune hidratanta,toate trei controleaza stralucirea de la suprafata tenului pana la 12 ore pe zi.
Mie chiar imi plac,o sa comand si varianta la gramaj mai mare,pretul kitului de calatorie a fost undeva in jurul sumei de 50 ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!