miercuri, 27 ianuarie 2010

citatul zilei / the quote of the day

in legatura cu citatul acesta,va rog din suflet,doamnelor,reveniti-va!
Daca doamna X foloseste fardul Y,doamna Z,chiar daca nu i se potriveste acel fard,il cumpara si ea!Daca nu este de calitate,potrivit tenului ei sau poate o irita.......nu conteaza!Are vecina,sora,verisoara sau cea mai buna prietena!Asta inseamna ca trebuie sa-l achizitioneze si ea!Daca de Paste de exemplu(ca doar asta-mi vine pe moment),vecina taie porcu' din cotet.......stiu ca de fapt se taie mielu' da ma iau dupa vecina si tau si eu porcu'.Zilnic ma minunez cat e de mare gradina si cata lume-i sare gardul.....De ce nu luam singuri decizii?
De ce trebuie mereu sa privim peste umar,sa vedem cine ce-a facut,cine ce-a cumparat?De ce nu cumparam ceva fiindca pur si simplu ne place......e uimitor cum pot sa faca o comanda,habar nu au cum este produsul respectiv dar imi spun''da-mi ce i-ai dat doamnei X ca mi-a spus ca e bun''.Haideti,doamnelor sa gandim putin!.......sau este imposibil????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca vrei sa imi lasi un mesaj,promit sa raspund rapid!